بازدید جناب آقای دکتر گلمکانی و هیئت همراه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان

جناب آقای دکتر گلمکانی ریاست محترم دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی خراسان شمالی به همراه هیئت رئیسه از شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در مورخه سه شنبه 15/10/94 بازدید بعمل آوردند.

در این بازدید بعد از برگزاری جلسه هیئت رئیسه دانشگاه،جناب آقای دکتر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان به بیان نقاط قوت و مشکلات موجود پرداختند و خواستار رسیدگی ویژه شدند.

در ادامه جناب دکتر گلمکانی از تمامی واحدهای ستادی بازدید بعمل آوردند و در جریان اولویت های هر واحد بنابر گزارش  مسئولین واحدها قرار گرفتند.

پس از برگزاری نماز ظهر و عصر جناب آقای دکتر گلمکانی و هیئت رئیسه به همراه سرپرست شبکه بهداشت راز و جرگلان عازم مرکز بهداشتی درمانی روستایی باغلق شدند.

در پایان از مرکز شهری راز نیز بازدیدی توسط جناب دکتر گلمکانی و هیئت همراه  بعمل آمد.در طی این بازدید فرماندار محترم شهرستان راز و جرگلان جناب آقای دکتر ریواده و امام جمعه محترم شهر راز حضرت حجت الاسلام والمسلمین نوروزی نیز به تیم بازدید کننده ملحق شدند.

دکتر ریواده فرماندار شهرستان راز و جرگلان در حضور اعضای شورای اسلامی روستای یکه سعود خواستار احداث مرکز اورژانس 115 در بخش جرگلان شدند.

در نهایت دکتر حسینی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان از حضور ریاست دانشگاه و هیئت رئیسه کمال تقدیر و تشکر را ابراز نمودند.

در این بازدید یک روزه تعداد دو دستگاه آمبولانس به شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان تحویل گردید.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر