داوران بخش ادبی هفتمین جشنواره فرهنگی معرفی شدند

 

دکتر افشین یداللهی دبیر تخصصی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور، اسامی داوران بخش ادبی این جشنواره را اعلام کرد.

 

 

به گزارش پایگاه اطلاع رسانی معاونت فرهنگی، دانشجویی و امور مجلس وزارت بهداشت، افشین یداللهی شاعر و دبیر تخصصی بخش ادبی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان دانشگاه‌های علوم پزشکی کشور، با اشاره به نحوه انتخاب اعضای هیأت داوران این جشنواره، گفت: داوران حاضر در این جشنواره هر کدام افراد شناخته شده‌ای در حیطه کاری خود هستند. بنده نیز بر اساس شناختی که از قبل نسبت به آن‌ها داشتم، این افراد صاحب نظر و متخصص در حوزه ادبی را انتخاب کردم.

 

یداللهی با اشاره به این‌که اعتبار یک جشنواره به فرآیند داوری و داوران بخش‌های مختلف جشنواره است، ابراز امیدواری کرد وجود افراد چهره و معتبر ادبی به غنای جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور بیافزاید.

 

وی با بیان این‌که هدف برگزاری این جشنواره شناخت استعدادهایی است که در دانشگاه‌های علوم پزشکی سراسر کشور در زمینه‌های مختلف فرهنگی، هنری و ادبی فعالیت می‌کنند، تصریح کرد: به نظر من لازم است کارگاه‌های تخصصی کوتاه مدتی برای کسانی که مستعد در زمینه‌های مختلف هستند، برگزار ‌شود تا نقاط ضعف و قوت خود آشنا شده و آن با اصول فعالیت حرفه‌ای در رشته خود آشنا شوند.

 

یدالهی در خصوص تخصصی بودن هیأت داوران بخش های مختلف جشنواره، گفت: اعضای هیئت داوران این جشنواره بسیار معتبر و از افراد چهره ادبی کشور هستند و با حضورشان به اعتبار جشنواره می‌افزایند، افرادی نظیر استاد محمدعلی بهمنی از مفاخر ادبی کشور هستند.

 

 وی در پایان اسامی داوران بخش ادبی هفتمین جشنواره فرهنگی دانشجویان علوم پزشکی کشور را به شرح زیر اعلام کرد:

 

 

 

دبیر افتخاری بخش ادبی: محمدعلی بهمنی

 

شعر کلاسیک: فاضل نظری، محمد علی بهمنی

 

فن بیان: ژاله صادقیان، محمدرضا شهیدی‌فرد

 

شعر آزاد: گروس عبدالملکیان، حمیدرضا شکارسری

 

ترانه: افشین یداللهی، مهدی ایوبی

 

شعر و نثر طنز: رضا رفیع، صابر قدیمی

 

شاهنامه‌خوانی: علیرضا شجاع‌پور، رها طهماسبی

 

داستان کوتاه: چیستا یثربی، رضا مهدوی هزاوه.


فاقد نظر