با توجه به اجرای طرح تحول سلامت در کشور واحد انفورماتیک شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان نیز اقداماتی را با شروع شدن این طرح انجام داده است.از مهمترین اقدامات انجام گرفته در طرح تحول نظام سلامت راه اندازی سامانه سیب در تمامی مراکز شهری و روستایی شهرستان راز و جرگلان بوده است. از این رو اقدامات انجام گرفته در واحد انفورماتیک کابل کشی ، نصب جعبه رک، نصب سوئیچ، نصب پچ پنل و تنظیمات مودم و راه اندازی اینترنت در مرکز خدمات جامع شهری راز، مرکز روستایی یکه صعود، مرکز روستایی تنگه ترکمن، مرکز روستایی باغلق و مرکز روستایی غلامان است که در پی آن تمامی اتاق ها در مراکز بهداشتی درمانی دارای سیستم و اینترنت می باشند. و قادر به ثبت فعالیت های خود در سامانه سیب هستند. از دیگر اقدامات انجام گرفته تعریف نام کاربری و رمز عبور سامانه سیب برای همه بهورزان، کارشناسان و مسئولین ستادی می باشد.

     درحال حاضرساختار شبکه اینترنتی و همچنین زیر ساخت در کلیه شبکه دارای مشکل می باشد که پیگیری و اجرای آن یکی از مهمترین برنامه های سال 1396 می باشد.

  مهمترین اقدامات جهت اجرا شدن در سال جاری :

برقراری اینترنت در مناطقی که عدم دسترسی به اینترنت دارند. از جمله مراکز روستایی حصارچه و ابریشم و خانه بهداشت هایی که در نقاطی قرار دارند که برقراری اینترنت مشکل می باشد. سامان بخشیدن به نحوه سرویس دهی به مراکز و خانه بهداشت ها از نظر سرعت و کیفیت جهت برقراری اینترنت.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر