به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ، سرپرست محترم شبکه، جناب آقای علی نعمتی ، ضمن آرزوی قبولی طاعات و عبادات ، پیامی به مناسبت بزرگداشت روز قدس منتشر نمودند:

 

قدس، اولین قبله مسلمانان بوده که قداست آن فصل مشترک تمام ادیان ابراهیمی است ، و بر این اساس، آرمان آزادی قدس، فصل مشترک تمام آزادی خواهان جهان است. در عین حال روز قدس، لحظه مبارک مبارزات آزادی خواهان در برابر ابرقدرتهای شرق و غرب است و نباید آن را به آرمان آزادسازی فلسطین محدود کرد.

آنچنانکه امام خمینی به عنوان پرچمدار مبارزه با استعمار و استکبار فرمودند: " روز قدس یک روزی نیست که فقط اختصاص به قدس داشته باشد. روز مقابله مستضعفین با مستکبرین است. روز مقابله ملت‌ها، در مقابل ابرقدرت‌هاست... روز قدس روز اسلام است. روز قدس روزی است که اسلام را باید احیا کرد..."

با یاری خداوند منان و با استعانت از امام عصر (عج) ،  بار دیگر همچون سالهای گذشته ، با حضور گسترده خود در راهپیمایی روز قدس، همراه با اعلام همبستگی و نمایش وحدت ملی خود، تمامی نقشه های شوم دشمنان را نقش بر آب کرده و همبستگی، اتحاد، ولایت مداری، انزجار خود از ظلم و بی عدالتی و همچنین بی اعتنایی به طرح کورکورانه تروریستی را به بهترین شکل ممکن به نمایش خواهیم گذاشت. و همنوا با مسلمانان در جای جای جهان، با غریو الله اکبر نوای آزادی قدس شریف را در گوش زمان طنین انداز خواهیم نمود.

 


فاقد نظر