اولین جلسه کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال ۹۶ ، صبح امروز در ستاد شبکه بهداشت و درمان رازوجرگلان با حضور فرماندار محترم ، جناب آقای زارعی ، مدیر محترم شبکه ، جناب آقای نعمتی و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرائی شهرستان برگزار شد.
جناب آقای زارعی پس از خیر مقدم ، به زحمات ارزنده دولت در حوزه بهداشت و درمان اشاره نموده و گفتند:
از جمله اقدامات مهم دولت تدبیر و امید و از دغدغه های مقام معظم رهبری (مدظله العالی ) رفع مشکلات بهداشتی و درمانی مردم بود که در راستای این امر ، طرح تحول سلامت با وجود همه مشکلات و با همت مردم اجرا گردید.
در ادامه جناب آقای نعمتی ضمن خیر مقدم به حاضرین در جلسه ، این کارگروه را جایگاهی برای ایجاد هماهنگی و همدلی دستگاههای اجرائی شهرستان برای پیگیری امور مربوط به سلامت دانسته و عنوان نمودند:
ما جامعه ای با نشاط و سالم می خواهیم و برای دستیابی به این جامعه نیاز به امنیت غذایی و رفاه اجتماعی داریم و   این هدف مهم در سایه همکاریهای موثر بین بخشی محقق خواهد شد.
در این جلسه ضمن پیگیری مصوبات جلسه قبل ، درباره دفع بهداشتی زباله و وضعیت بهداشت آب شرب در روستاها ، پیشگیری از بیماریهای واگیر و غیر واگیر به خصوص تب کریمه کنگو ، سبدغذایی مادران باردار و راه اندازی اورژانس ۱۱۵ شهری راز مباحثی مطرح گردید.
در انتها مصوبات جلسه تعیین شده و در دستور کار آتی ادارات ذیربط قرار گرفت.
 


فاقد نظر