به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ، صبح امروز، نشستی با حضور مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان  ، آقای نعمتی ، مسئول قرارگاه  پیشرفت و آبادانی دهستان حصارچه و راستقان ، آقای یاسر قدیمی ، و مسئولین کلیه واحدهای ستادی شبکه ، در محل شبکه بهداشت و درمان رازو جرگلان  برگزار شد.

در این نشست جناب آقای قدیمی  به بیان اهداف قرارگاه پیشرفت و آبادانی دهستان حصارچه و راستقان و تشریح حوزه فعالیتها و برنامه ها پرداخت.

در ادامه جناب آقای نعمتی ضمن تقدیر و تشکر از زحمات این کارگروه به ویژه آقای قدیمی ، نقش  قرارگاه را  در محرومیت زدایی دهستان راستقان و حصارچه مهم و حیاتی دانسته و تاکید کرد که کلیه واحدهای فنی شبکه بایستی اولویتهای مرتبط با سلامت را در این دو دهستان بررسی و ارائه نمایند.

آقای نعمتی از ساخت و احداث مرکز خدمات جامع سلامت راستقان به عنوان یکی از مهمترین اولویتها نام برده و گفت : درصورتیکه ساختمان مرکز توسط قرارگاه احداث گردد ، تجهیز و تامین نیروی انسانی آن در کمترین زمان توسط شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و دانشگاه علوم پزشکی تامین خواهد شد.

در ادامه جلسه مسئولین ستادی درباره خطوط کلی برنامه ها نظرات و پیشنهادات خود را بیان نمودند و در این باره بحث و گفتگو انجام شد.

در نهایت مصوبات جلسه تعیین و در دستور کار آتی مسئولین مربوطه قرار گرفت. 

مهمترین مصوبات این نشست رایزنی درباره احداث مرکز خدمات جامع سلامت راستقان و دیوارکشی خانه های بهداشت به عنوان مهمترین اولویتها ، اولویت بندی برنامه های حوزه سلامت در دهستان حصارچه و راستقان و شناسایی بیماران خاص و بی بضاعت و معرفی به قرارگاه بود.

 


فاقد نظر