به گزارش روابط عمومی، با توجه به فرارسیدن هفته دفاع مقدس، صبح امروز ستاد برگزاری بزرگداشت این هفته خاطره انگیز و افتخارآفرین، در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان با حضور کلیه واحدهای شبکه تشکیل شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، با اشاره به دستورات مقام معظم رهبري كه فرموده اند : "بزرگداشت هفته دفاع مقدس باشکوه تر از سالهاي گذشته و با عنايت مسئولين در تمام نقاط كشور برگزار شود" ، بر اهميت حفظ و صيانت ازارزشهاي هشت سال دفاع مقدس تاكيد كرد و گفت: هدف از برگزاري هفته دفاع مقدس بيان واقعيتها و ارزشها و همچنين نمايش قدرت و توان نظامي و انتظامي کشور می باشد. اين هفته متعلق به تمام كشورمان است و هفته دفاع مقدس بهترين بهانه است تا دين خود را به اسلام و انقلاب ادا كنيم.
وی ضمن تقدیر از جان فشانيهاي جوانان رشید و عزیز ایران، بالاخص شهداء و جانبازان عزيز ، گفت : ما هرچه داريم از ايثارگريهاي اين عزيزان است و این روحیه ایثارگری و از خودگذشتگی شهدا از مؤلفه های تأثیرگذار در استقلال، امنیت و آسایش امروز کشور می باشد.
آقای نعمتی با اشاره به فداکاریهای سرداران، خلبانان و فرماندهان شهید و جانباز دفاع مقدس، به بیان مختصر خدمات ارزنده و همچنین خاطراتی از شهید "رجبعلی محمدزاده" پرداخته و گفت:  سردار محمدزاده یکی از سرداران بزرگ استان خراسان شمالی است و در عملیات هایی همچون عملیات های کربلای 1، 4 و 5 و چندین عملیات مهم دیگر ، همچنین لشکر 5 نصر، یکی از فرماندهان بسیار شجاع، خط شکن و دارای استقامت شگرف بود. رزمندگان خراساني شركت كننده در عمليات بدر در سال 1363، خاطره رشادت و شجاعت شهيد محمد‌زاده را در دفع حملات دشمن به خاطر دارند.
وی افزود: شهید محمد زاده یکی از سرداران مخلصی بود که پس از سپری کردن دوران دفاع مقدس، عاشقانه مسئولیت در استان بسیار حساس مرزی سیستان و بلوچستان را پذیرفت و سرانجام در 26 مهر 1388 به دست تروریستهای مزدور بیگانگان به شهادت رسید.

در ادامه جلسه جهت برگزاری هرچه پرشکوهتر این هفته، برنامه هایی همسو با برنامه های مصوب ستاد هفته دفاع مقدس کل شهرستان که توسط فرمانداری راز و جرگلان، به کلیه دستگاههای اجرایی ابلاغ شده، پیش بینی و برنامه ریزی گردید.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر