به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرارسیدن ماه محرم و مقارن شدن آن با هفته دفاع مقدس، شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برای بزرگداشت هرچه باشکوهتر این دو حماسه فراموش نشدنی تاریخ، آماده شده و با نصب پرچمها، بیرق ها و بنرهای سبز و سیاه حال و هوای حسینی و بوی جبهه و شهادت به خود گرفت.

همچنین ستاد برگزاری هفته دفاع مقدس شبکه، به برپایی یک نمایشگاه از یادگارهای با ارزش هشت سال نبرد رزمندگان غیور ایران، اقدام نمود.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان طی یک نشست با پرسنل ستاد شبکه ، ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهدا(ع)، بر اهمیت حضور همگانی و آگاهانه در مراسمهای برگزار شده در این هفته تاکید نموده و گفت: در محرم باید بدانیم برای چه کسی کار می کنیم ، اهل بیت (ع) منشا فضایل هستند و برنامه های مذهبی مربوط به این میراث گرانبهای پیامبر اکرم(ص)، باید با شور و شعور انجام گیرد.

آقای نعمتی در ادامه به تقارن ماه محرم و هفته دفاع مقدس اشاره نموده و گفت: حماسه بزرگ نهضت حسینی، مهمترین نقش را در ارتقاء روحیه ایثار و مقاومت رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس داشت.
وی افزود: همزمانی این دو مناسبت در سال جاری فرصتی برای تبیین فرهنگ ایثار و شهادت و فلسفه غنی فرهنگ عاشورا به نسل‌های جدید انقلاب اسلامی است. لذا برنامه های هفته دفاع مقدس باید با رویکرد عاشورایی و متناسب با ایام شهادت سید و سالار شهیدان حضرت امام حسین (ع) و اهداف کربلایی رزمندگان اسلام در هشت سال دفاع مقدس، بویژه هفته امر به معروف و نهی از منکر برگزار شود.

آقای نعمتی در پایان با بیان اینکه نظارت بر تهیه و توزیع غذاهای نذری در ایام ماه محرم امری مهم، اساسی و ضروری جهت تامین سلامت مردم می باشد، از گروه بهداشت محیط شبکه خواست که طبق برنامه در جهت بازدید از وضعیت بهداشتی پذیرایی در مراسمهای عزاداری اقدام نمایند.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر