به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، صبح امروز سومین دوره کارگاه آموزش سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) با حضور آقای "حق شناس" کارشناس هماهنگی و گسترش معاونت بهداشتی دانشگاه و آقای "مهندس گلیانی" ، در محل سالن آموزش مرکز شهری راز برگزار شد.
در این کارگاه آموزشی، نحوه کار در سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) برای پزشکان و ماماهای تیم سلامت، مسئولین پذیرش مراکز خدمات جامع سلامت و روانشناسان شهرستان، تشریح شد و چالشها و مشکلات موجود مورد بررسی قرار گرفت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن حضور در این کارگاه، از سامانه یکپارچه بهداشت (سیب) به عنوان یکی از مهمترین طرح‌های اجرایی حوزه بهداشت یاد کرد و افزود: با راه‌اندازی این سامانه که در راستای ارائه خدمات بهداشتی و درمانی در قالب برنامه‌ها و پروژه‌های تحول نظام سلامت اجرا می‌شود، تمام اطلاعات مربوط به خانوارها، نوع خدمات بهداشتی درمانی مورد نیاز در مراکز و پایگاه‌های سلامت جامعه و خانه‌های بهداشت در این سامانه وارد و ثبت می‌شود.
آقای نعمتی بر اهمیت کار مداوم با سامانه تاکید نموده و گفت: با راه اندازی این سامانه تمام ثبت‌ها از شیوه کاغذی به الکترونیکی تبدیل می‌شود و دسترسی به اطلاعات بیماران با سهولت و دقت بیشتری انجام خواهد شد.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر