به مناسبت هفته ناجا، ۷۰ بیمار در خانه بهداشت دویدوخ، توسط تیم پزشکی نیروی انتظامی شهرستان راز و جرگلان از ویزیت و داروی رایگان بهره مند شدند.

به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به مناسبت هفته ناجا، صبح امروز، تیم پزشکی جهت ارایه خدمات درمانی رایگان، از سوی فرماندهی نیروی انتظامی شهرستان راز و جرگلان به روستای دویدوخ اعزام شد.
این تیم که شامل پزشک عمومی، بهیار و دارویار بوده، با همکاری خانه بهداشت دویدوخ، تعداد 70 بیمار را بصورت رایگان ویزیت نمودند و داروهای لازم را نیز در اختیار آنان قرار دادند.

همچنین فرمانده انتظامی شهرستان با حضور در میان بیماران و مردم دویدوخ، در خصوص مشکلات و کمبودهای روستا، با آنان گفتگو نمود.
مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک هفته ناجا و تقدیر و تشکر از فرماندهی انتظامی شهرستان راز و جرگلان و تیم پزشکی، خاطر نشان کرد: ارایه خدمات بهداشتی و درمانی رایگان در مناطق دور افتاده و محروم، اقدامی خیرخواهانه و انسان دوستانه بوده و گامی موثر در راستای تامین "عدالت اجتماعی" است که یکی از مهمترین اهداف و رویکردهای نظام مقدس جمهوری اسلامی می باشد.

 


فاقد نظر