به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، پرسنل بهداشتی و درمانی مرکز خدمات جامع سلامت حصارچه و خانه های بهداشت تحت پوشش آن همگام با سایر مراکز، به مناسبت هفته سالمند فعالیتهایی را برنامه ریزی و اجرا نمودند.
در روزهای ابتدایی هفته سالمند، امام جمعه حصارچه، "حاج آقا پروانه" به همراه پزشک، ماما، کاردان منطقه مرکز خدمات جامع سلامت و بهورز خانه بهداشت کرپشتلی باغی با سالمندترین خانم منطقه در روستای کیلو پنجه دیدار و گفتگو کردند.

ویزیت سالمندان در روستای ساری ملا توسط خانم دکتر"ولوئیان" پزشک مرکز، دیدار با سالمندان، برگزاری کلاس آموزشی و توزیع مکملها در روستای اشتوت و دیدار خانم دکتر ولوئیان، به همراه کاردان منطقه آقای "غفاری" و بهورز روستای اشتوت آقای "سیاوش"،  با سالمندان روستای سیاری مزارجان، از جمله فعالیتهای مرکز خدمات جامع سلامت حصارچه و خانه های بهداشت تابعه آن بود که در طی هفته سالمند انجام شد.
همچنین خانم "ساسان" از بهورزان عزیز این منطقه، برنامه ای جهت دیدار سالمندان با دانش آموزان در مدرسه شهید درخشان روستای حصارچه ترتیب داد. در این دیدار سالمندان به خاطره گویی برای دانش آموزان پرداخته و اوقات خوشی را در کنار یکدیگر سپری کردند.


فاقد نظر