به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، مرحله دوم جشن عاطفه ها، امروز همزمان با سراسر کشور و با شعار "مهر در انتظار همدلی" در مدرسه ابتدایی ۱۷ شهریور شهر راز، با حضور امام جمعه و جمعی از مسئولین شهرستان برگزار و زنگ مهر عاطفه ها نواخته شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان ضمن حضور در این مراسم گفت: ترویج فرهنگ احسان و نیکوکاری میان نونهالان و نوجوانان ایران اسلامی و حل مشکلات دانش آموزان نیازمند، از اهداف برگزاری جشن عاطفه ها در مهر ماه است.
آقای نعمتی با اشاره به ترویج نیکی و احسان به همنوعان، بعنوان یکی از تأکیدات دین مبین اسلام، خاطرنشان کرد: جشن عاطفه ها فرصت مناسبی جهت کمک به همنوعان است و علاوه بر جمع آوری کمک های مردمی برای نیازمندان، فرهنگ کمک کردن به دیگران را نیز در میان آحاد جامعه نهادینه می کند.
وی افزود: با تمرین مهربانی و بخشندگی می توانیم شاهد اثرات مثبت این امر خیر در زندگی خود باشیم و بایستی این مهم را به دانش آموزان و فرزندانمان نیز بیاموزیم، چرا که این عزیزان آینده سازان این مرز و بوم هستند و تقدیر و سرنوشت کشور به نوع دیدگاه و عملکرد آنان در آینده بستگی دارد.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر