به گزارش روابط عمومی، در روزهای پایانی ماه محرم، صبح امروز، به همت ستاد امر به معروف و نهی از منکر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، پرسنل ستاد شبکه روز خود را با شرکت در مراسم پر فضیلت زیارت عاشورا آغاز کردند.

در این مراسم که در نمازخانه شبکه بهداشت و درمان برگزار شد، حاج آقا پناهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی راز پس از  قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا به بیان خلاصه ای از  وقایع مهم پس از واقعه عاشورا، حماسه آفرینی های اسرای کربلا و آثار فرهنگی و تربیتی این قیام بزرگ پرداخته و گفت: هدف امام حسین(ع) از قیام و همراه بردن خانواده گرامیش این بود که دین را که پس از پیامبر(ص) دچار بدعت و تحریف شده بود، احیاء و امر به معروف و نهی از منکر را در میان مردم زنده کند، لذا ضرورت اشاعه فرهنگ امر به معروف و نهی از منکر در جامعه کمتر از اهمیت زنده نگهداشتن فرهنگ عاشورایی نیست.
مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در حاشیه این برنامه ضمن تقدیر و تشکر از حاج آقا پناهی، اعضای شورای امر به معروف شبکه و سایر شرکت کنندگان، گفت: برگزاری مراسم مذهبی و معنوی تاثیر بسزایی در کاهش استرس و تجدید روحیه کارمندان، دارد.
آقای نعمتی افزود: با عنایت به استقبال شایان توجه پرسنل،  اینگونه مراسم دعا و نیایش، حتی الامکان هفته ای یکبار در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، برگزار خواهد شد.

این مراسم صبحگاهی با صرف صبحانه به پایان رسید.

 


از مجموع 3 رأی

فاقد نظر