به گزارش روابط عمومی، به مناسبت شهادت حضرت رقیه(س)، دردانه سه ساله حضرت اباعبدالله الحسین(ع)، صبح امروز، مراسم پر فضیلت زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برگزار شد.
در این مراسم حاج آقا پناهی، رئیس اداره تبلیغات اسلامی راز ضمن قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا و روضه خوانی، به بیان خلاصه ای از  زندگی و نحوه شهادت حضرت رقیه (س) پرداخت.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در حاشیه این برنامه ضمن تسلیت شهادت کودک خردسال کربلا، از تاسیس "هیئت قمر بنی هاشم (ع)" در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان خبر داده و گفت: در قله های رفیع ایمان و شجاعت و وفا، مردی بزرگ و بی بدیل ایستاده است، به نام "عباس"، فرزند رشید امیرالمؤمنین (ع) که در فتوت و رادمردی، الگویی برجسته است. ما پیوسته دین باوری و باطل ستیزی و جانبازی را از او آموخته ایم و نسل غیرتمند و شهادت طلب امروز، وام دار مکتب جهاد و شهادتی است که اباالفضل (ع) علم دار آن است. عباس که جان خود را ایثار کرد و فداى راه برادرش شد. او که به حق، قمر بنی هاشمش نامیده اند و تا موقعى که پرچمش برافراشته بود، دل لشکر و اهل بیت امام حسین (ع) گرم بود. 

آقای "نعمتی" افزود: حضرت اباالفضل(ع) الگو و سرمشق است؛ نه تنها در شجاعت و رزم آوری، بلکه در ایمان و معنویت، مقاومت و استواری، عبادت و شب زنده داری، حماسه و سلحشوری، اخلاص و آگاهی و معرفت و وفا. امید است به برکت نام "قمر بنی هاشم" ، از چشمه های معرفت آن حضرت، هرگز بی نصیب نمانیم.


این مراسم صبحگاهی با صرف صبحانه به پایان رسید.

 


از مجموع 3 رأی

فاقد نظر