به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، صبح امروز در نخستین روز از هفته وحدت، خیرین بنیاد نیکوکاران مفید کشور، رئیس، معاونین و مسئولین دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی، پروژه های احداث شده توسط این بنیاد را در مناطق محروم راز و جرگلان بازدید و افتتاح نمودند.
خیرین نیکوکار و مسئولین در میان استقبال گرم و پر شور مردم شهرستان راز و جرگلان و همراه با بارش پر برکت باران، پس از بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت باغلق و ساختمان در حال احداث تسهیلات زایمانی این مرکز، پانسیون تیم سلامت مرحومه طاهره امین الرعایا در مرکز خدمات جامع سلامت کلاته ابریشم، پانسیون تیم سلامت و امید در مرکز یکه صعود سفلی و پانسیون تیم سلامت هنگامه امین الرعایا در روستای حصارچه را افتتاح و راه اندازی کردند.
در حاشیه این مراسم افتتاحیه، خیرین بنیاد نیکوکاران مفید به همراه مسئولین به گشت و گذار در نوار مرزی و آشنایی با اقلیم، فرهنگ، غذاهای سنتی و مردمان این شهرستان پرداختند.

در پایان هدایایی از صنایع دستی شهرستان از طرف شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به خیرین نیکوکار تقدیم گردید.
همچنین آقای دکتر "غیادی" یکی از فعالان اجتماعی، فرهنگی و از معتمدین سرشناس شهرستان راز و جرگلان و استان خراسان شمالی به منظور حمایت از فعالیت های خیرخواهانه نیکوکاران مفید کشور یک اسب اصیل ترکمن به این خیریه اهدا نمود.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر