به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، پزشک مرکز خدمات جامع سلامت غلامان و تکنسین فوریتهای پزشکی پایگاه اورژانس ۱۱۵ غلامان، جهت انجام اقدامات امدادی در صورت وقوع آسیبهای احتمالی به کشتی گیران، در محل برگزاری دومین دوره مسابقات کشتی آلیش کشوری، در سالن شهدای غلامان بخش غلامان شهرستان راز و جرگلان حضور یافتند.
در این مسابقات، که به مناسبت هفته وحدت ، بصورت یک روزه برگزار شد، 104 کشتی گیر در 16 تیم از استان های خراسان رضوی، خراسان شمالی، گلستان، سمنان، مازندران و توابع استان تهران با هم به رقابت پرداختند که از مجموع شرکت کنندگان، شش تیم پنج نفره از خراسان شمالی بودند.
این دوره از مسابقات به همت ناحیه مقاومت شهرستان راز و جرگلان، اداره ورزش و جوانان شهرستان، انجمن ڪشتی آلیش استان و شهرستان، بخشداری غلامان، حوزه شهید شیرودی غلامان، دهیاری و شورای اسلامی غلامان برگزار شد.
همچنین آقای "اسفندیار کاظمی" راننده آمبولانس مرکز خدمات جامع سلامت غلامان که در حال حاضر مربی تیم ملی کشتی آلیش کشورنیز می باشد، مسئول برگزاری این مسابقات بود.
وی از سال ۱۳۷۵ کشتی آلیش را در زمینهای خاکی و مراسم محلی غلامان آغاز نموده و با ادامه فعالیت در این رشته، علیرغم مشکلات و مشقات فراوان و با وجود شغل حساس و سختش به عنوان راننده آمبولانس تمام وقت مرکز بهداشتی و درمانی و تسهیلات زایمانی، با تلاش و کوششی تحسین برانگیز، به تیمهای منطقه ای، استانی و در نهایت تیم ملی جوانان و سپس بزرگسالان راه یافت و افتخارات زیادی را در سطح آسیایی و جهانی کسب نمود.
آقای کاظمی پس از اینکه به دلیل آسیب دیدگی ستون فقرات مجبور به ترک کشتی شد، به عنوان مربی تیم استان، تیم ملی جوانان و بزرگسالان کشور و همچنین عضو فعال کمیته فنی کشوری این رشته به فعالیت پرداخته، تلاش خود را همچنان ادامه می دهد و کشتی گیران آلیش کشورمان را در کسب مدال ها و افتخارات جهانی همراهی می نماید.

وی هرگز در طول این سالها از وظایف خود به عنوان راننده آمبولانس غافل نبوده و همواره نقش موثری در نجات جان مردم منطقه داشته است.

 


فاقد نظر