به گزارش روابط عمومی، صبح امروز طی جلسه ای در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، تعداد 10 نفر از دانش آموختگان بهورزی، که در آستانه آغاز دوره کارورزی خود در خانه های بهداشت شهرستان می باشند، با کارشناسان ستادی شبکه دیدار و گفتگو کردند.

در این نشست که کلیه کارشناسان ستادی نیز حضور داشتند، آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن خوش آمدگویی و ابراز خرسندی از حضور کارورزان در منطقه، و همچنین تبریک روز دانشجو، براهمیت جدیت ، نظم و ابتکار در شروع  هر کاری تاکید نموده و از دانش آموزان خواست تا از ابتدای ورود به خانه های بهداشت، به این مهم بصورت ویژه توجه نمایند و با برقراری ارتباط فعال و موثر با کارشناسان واحدهای ستادی از دوره کارورزی به عنوان یک دوره پربار بهره گرفته و برای خدمت به مردم آماده گردند.

همچنین آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه، با بیان اهمیت نقش بهورزان در ارتقاء سلامت مردم، از کارشناسان ستادی خواست تا کارورزان را در کسب مهارت و تجربه در انجام وظایف، یاری نمایند.

پس از پایان جلسه، کارورزان از واحدهای ستاد شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان بازدید نموده و از نزدیک به آشنایی با مسئولین، کارشناسان و همچنین وظایف هر واحد پرداختند.

ایشان در ادامه به همراه آقای "محمدزاده" مربی مرکز اموزش بهورزی شهرستان بجنورد و آقای "عین بیگی" کارشناس مسئول توسعه و ارتقاء سلامت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، جهت معرفی به معتمدین و مردم روستاهای مربوطه، رهسپار خانه های بهداشت شهرستان راز و جرگلان شدند.

 


فاقد نظر