به گزارش روابط عمومی، صبح روز گذشته دومین جلسه کمیته فنی با حضور معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان برگزار شد.

در این جلسه آقای "عین بیگی" مسئول واحد توسعه و ارتقا سلامت شبکه پس از بررسی مصوبات جلسه قبل به ارائه نکاتی در خصوص اهمیت و نحوه صحیح بازدیدها آموزشی در مراکز و خانه های بهداشت دارای دانش آموزان بهورزی، پرداخت.

 در ادامه آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت واحدها در راستای طرح تحول سلامت، بسته های خدمتی و دستورالعمل های ارائه شده در آن، به مواردی از جمله لزوم تکمیل به موقع و دقیق پنل ها، توجه به شاخصها، برنامه ریزی جهت بازدید از مراکز و خانه های بهداشت و ... توسط مسئولان و کارشناسان واحدهای فنی ستاد شبکه اشاره نمود.

 همچینین خانم زیوری مسئول واحد بهبود تغذیه شبکه نیز گزارش عملکرد و شاخص های موجود واحد تغذیه را جهت استفاده و بررسی کارشناسان ارائه داده و مشکلات و چالشهای این واحد مورد بحث و بررسی قرار گرفت.

و در پایان مقرر گردید که جلسات کمیته فنی بصورت ماهانه برگزار و مشکلات و عملکرد واحدها به همراه شاخص های مربوطه مورد بررسی قرار گیرد.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر