به گزارش روابط عمومی، واحد مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، آزمونی از دستورالعملهای این واحد و بیماریهای قابل پیشگیری با واکسن جهت کاردانان منطقه، مراقبین سلامت و بهورزان شهرستان، در محل سالن امتحانات دانشگاه پیام نور راز برگزار کرد.
در این آزمون که با همکاری واحد آموزش سلامت شبکه برگزار شد، آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه و آقای "فاضلی" کارشناس مبارزه با بیماریهای معاونت بهداشتی دانشگاه حضور داشتند.
آقای یوسفی ضمن ابراز خرسندی از حضور در جمع بهورزان شهرستان، هدف از این آزمون را مرور دستورالعملها، بروز رسانی اطلاعات و در نتیجه ارتقاء سطح عملکرد خانه های بهداشت و مراکز و خدمت رسانی کارآمدتر به مردم عنوان کرد و آقای فاضلی به بیان نکاتی در خصوص اهمیت پیگیری بیماریها پرداخت.
همچنین مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان نیز به همراه مسئول حراست، مسئول واحد توسعه و ارتقاء سلامت و امور اداری شبکه از محل برگزاری آزمون بازدید و با بهورزان دیدار و گفتگو نمود.
آقای "نعمتی" ضمن تقدیر و تشکر از دست اندکاران برگزاری آزمون، به ویژه واحد مبارزه با بیماریها و حضور آقای فاضلی، بر اهمیت پیگیری مراقبت گروههای هدف به خصوص مادران باردار تاکید کرد.
وی در پایان درباره مشکلات و مسائل مختلف مراکز و خانه های بهداشت با بهورزان و کاردانان منطقه به گفتگو پرداخته و به سوالات ایشان پاسخ داد.


 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر