به گزارش روابط عمومی، روز گذشته دومین جلسه شورای بهورزی با حضور مدیر، معاون بهداشتی و مسئولین واحدهای ستاد شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و نمایندگان بهورزان شهرستان برگزار شد.

در این جلسه، آقای "عین بیگی" مسئول واحد توسعه و ارتقا سلامت شبکه، ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل، به ارائه نکاتی درخصوص اهمیت تنظیم برنامه هفتگی خانه بهداشت، خدمات رسانی منظم به روستاهای قمر، رعایت نظم و انضباط، ساعت کاری، سلسله مراتب اداری، هماهنگی قبل از ورود به شبکه جهت انجام امورات شخصی و یا اداری و ... پرداخت.

در ادامه آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تاکید بر اهمیت فعالیت بهورزان در راستای طرح تحول سلامت، بسته های خدمتی و دستورالعمل های ارائه شده در آن، به مواردی از جمله لزوم همکاری در تکمیل به موقع و دقیق پنل ها، توجه به شاخصها و ... اشاره نمود.

در ادامه مسائل و چالشهای مربوط به خانه های بهداشت و بهورزان توسط نمایندگان ایشان مطرح و درباره راهکارهای حل این مشکلات بحث و گفتگو انجام شد.

در پایان آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، ضمن تقدیر از زحمات خالصانه و مجدانه بهورزان شهرستان، بر برگزاری منظم و حداقل هر سه ماه یکبار جلسات شورای بهورزی تاکید نمود. 

 


فاقد نظر