به گزارش روابط عمومی، سومین جلسه کمیته فنی با حضور معاون بهداشتی، مسئولین و کارشناسان واحدهای ستادی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برگزار شد.

در ابتدای جلسه خانم "فریدونیان" مسئول واحد سلامت روان شبکه، یکی از تکنیک های شاد زیستن را به حاضرین آموزش داد.

سپس آقای "عین بیگی" مسئول توسعه وارتقا سلامت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن بررسی مصوبات جلسه قبل به ارائه نکاتی درخصوص اهمیت و لزوم انجام ماموریتهای ماهانه و حضور مسئولین، کارشناسان ستادی و پرسنل محیطی در روز بازدید طبق برنامه پیش بینی شده بازدید از مراکز و خانه های بهداشت و همچنین انجام بازدید ها براساس شرح وظایف شغلی و دستورالعملها و... پرداخت.

وی تاکید کرد که نتایج بازدیدها بایستی بصورت دقیق ،خوش خط و خوانا در دفاتر مربوطه ثبت و پسخوراند آن ظرف مدت سه روز به همراه ارائه پیشنهادات و راهکارها به واحد مربوطه ارسال گردد.

در ادامه آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تاکید بر اهمیت و لزوم فعالیت واحدهای ستادی در راستای طرح تحول سلامت، اجرای بسته های خدمتی و دستورالعمل های ارائه شده در آن، به مواردی از جمله لزوم تکمیل به موقع و دقیق پنل ها، ارائه گزارش عملکرد واحدهای ستادی به همراه تجزیه و تحلیل آماری آن و مقایسه با مقادیر شاخص های کشوری، استانی، شهرستانی ، محیطی و... توسط مسئولان و کارشناسان ستاد شبکه اشاره نمود.

همچنین آقای همتی مسئول واحد مبارزه با بیماریها و واحد آمار شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان گزارش عملکرد و شاخص های موجود واحدهای مربوطه را جهت استفاده و بررسی کارشناسان ستاد شبکه ارائه نمود.

و درپایان مصوب گردید که در اولین فرصت، جلسه مشترک بین واحد مبارزه با بیماریها و امور آزمایشگاه شبکه پیرامون انجام طرح HBA1C   برگزار و نتایج آن به مراکز محیطی و خانه های بهداشت تابعه ارسال گردد.

 


فاقد نظر