به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان رازو جرگلان، به مناسبت هفته سلامت مردان، آقای "شریف محمد کوهی" بهورز فعال خانه بهداشت یکه صعود سفلی با همکاری مهندس "الیاس قهرمانی" کارشناس واحد بهداشت محیط مرکز خدمات جامع سلامت یکه صعود کلاس آموزشی جهت متصدیان مراکز تهیه توزیع مواد غذایی برگزار نمودند.

در این جلسه آموزشی نکات مهمی در خصوص نقش ورزش و تغذیه مناسب در سلامت مردان آموزش داده شد و ضمن معرفی خدمات نوین سلامت ارائه شده جهت میانسالان مرد، از ایشان دعوت گردید تا جهت استفاده از این خدمات به خانه بهداشت روستای خود مراجعه نمایند.

 

همچنین پرسنل مرکز خدمات جامع سلامت یکه صعود ، در هفته سلامت مردان ایران، از حفظ و تامین بهداشت روان آقایان منطقه تحت پوشش خود غافل نمانده و با همکاری خانم "سلیمه کوهی" روانشناس این مرکز، فعالیتهایی را در این زمینه نیز پیش بینی و اجرا نمودند.

برگزاری کلاس آموزشی با موضوع کنترل خشم و اهمیت ورزش در سلامت روانی و جسمی مردان برای معلمان مدرسه راهنمایی فارابی گرکز  و مدرسه ناصر خسرو، برگزاری کلاس در رابطه با کنترل خشم و مدیریت استرس برای دانش اموزان راهنمایی مدرسه پسرانه فارابی و برگزاری جلسه آموزشی در بخشداری جرگلان برای کارمندان این سازمان در خصوص مهارتهای ارتباطی پایه زناشویی از جمله این فعالیتها بود.

 


از مجموع 3 رأی

فاقد نظر