به گزارش روابط عمومی، معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، جزئیات خدمات بهداشتی و درمانی را در ایام نوروز تشریح کرد.

 

آقای "رضاعلی یوسفی" در گفتگو  با روابط عمومی، از اجرای طرح سلامت نوروزی واحد بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان از 15 اسفند ماه لغایت 15 فروردین 97  خبر داده و گفت: بیش از 562 مکان تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی در سطح شهرستان فعال هستند. در طرح امسال هر روز از ساعت 8 صبح تا 8 شب، یک تیم دو نفره از کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان جهت بازرسی از کلیه اماکن تهیه و توزیع مواد غذایی، خوراکی و آشامیدنی از جمله، رستورانها، فروشگاهها، قنادی ها، نانوایی ها و ... را به عهده دارند.

 

وی از کلیه شهروندان خواست که در این ایام اگر با مشکل بهداشتی در یکی از اماکن تهیه و توزیع مواد خوراکی و آشامیدنی برخورد کردند، این مشکل را حتما از طریق "سامانه 190 " با کارشناسان بهداشت محیط درمیان بگذارند.  

 

معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان درخصوص برنامه کاری مراکز خدمات جامع سلامت و پایگاههای 115 شهرستان در ایام نوروز گفت: خدمات بهداشتی و درمانی از 29 اسفندماه  الی 15 فروردین، در پنج مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز و روستایی غلامان، باغلق، یکه صعود و حصارچه به مردم بزرگوار شهرستان ارائه می گردد. همچنین چهار تیم اورژانس 115 در پایگاههای جاده ای قوش تپه، غلامان، گز و شهری راز، نیز از 15 اسفند ماه لغایت 15 فروردین 97   آماده امداد رسانی می باشند.

 

آقای یوسفی در پایان از استقرار اردوی جهادی شامل پنج تیم دندانپزشکی از 5 لغایت 10 فروردین ماه 97  در مراکز خدمات جامع سلامت شهری و روستایی شهرستان راز و جرگلان و ارائه خدمات دندانپزشکی مثل، آموزش راههای پیشگیری از مشکلات دهان و دندان، ترمیم، عصب کشی و ... خبر داد.


فاقد نظر