مژده باد بر جهان و جهانیان...

که بهار این ودیعه الهی می آید با کوله باری از سرسبزی و طراوت...

مژده باد... که دستان نوازشگر بهار، طبیعت خفته را از خواب بیدار می سازد و دگربار قلم آفرینش با رنگ بازی بر پیکره لوح پاک طبیعت، نگاری دیگر از مظاهر زیبای خلقت را بیان می نماید!

بهار، این لحظه شور انگیز تحولی تازه و لحظه تکرار آفرینش، طبیعت و انسان را حیات و تولدی دیگر است. اگر چه تكرار ملال‌آور است اما آمدن بهار و نو شدن چهره طبيعت اتفاق مكرري است، كه نه تنها ملال‌آور نيست كه نشاط و شادي را براي ساكنان جهان به همراه دارد! شكفته شدن، زادن، روييدن و سر برآوردن... اين خصلت جاودانه بهار است!

و نوروز، عید شکوفایی، پویایی، بالندگی، نوخواهی و نواندیشی است و آنان که سرای دیده و دل را از زنگارها صیقل دهند و ضمیر وجود را از هرگونه گناه و نافرمانی پاک و پیراسته نگاه دارند، همانا بهاری دل انگیز و سرسبزتر خواهند داشت.

نوروز روز پایان سالی ست که به خاطره ها می پیوندد و آغاز یک سال تازه...

اکنون این آغاز را فرصتی می دانیم که از تلاش ها و زحمات ارزنده تمامی همکاران عزیز در سالی که گذشت تشکر و قدردانی نماییم، چرا که به موجب این تلاش های ثمربخش، خوشبختانه در سال 96 شاهد موفقیت های ارزنده و تحولات چشمگیری در زمینه های مختلف بهداشتی و درمانی بودیم.

و  در خاتمه، حلول سال نو و بهار پرطراوت را به ملت عزیز ایران به ویژه همکاران گرانقدر تبریک و تهنیت عرض نموده و سالی سرشار از بهروزی، سلامتی، پیشرفت و سرافرازی را برای همگان از درگاه ایزد منان مسالت می‌نماییم. 


از مجموع 3 رأی

فاقد نظر