به گزارش روابط عمومی، در آستانه فرارسیدن عید سعید قربان، سومین نشست کارگروه سلامت و امنیت غذایی شهرستان در سال ۹۷، صبح امروز در ستاد شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان با حضور مدیر شبکه،  بخشدار بخش مرکزی و جمعی از مدیران و کارشناسان دستگاههای اجرائی شهرستان برگزار شد.

مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تسلیت شهادت پنجمین اختر تابناک آسمان ولایت و امامت، امام محمد باقر (ع) از حضور به موقع اعضاء کارگروه تقدیر و تشکر کرد.
آقای "نعمتی" با اشاره به فرارسیدن عید سعید قربان و عید فرخنده غدیر، برای تمام مسلمین جهان آرزوی خیر و برکت نموده و خاطرنشان کرد: با توجه به آیین قربانی در این ایام خجسته، حفظ سلامت و راههای پیشگیری از بیماریهای مشترک بین انسان و دام به ویژه تب کریمه کنگو، بایستی به مردم آموزش داده شود.
وی از همگان خواست که به ذبح بهداشتی دامها، شرایط نگهداری و طریقه پخت صحیح گوشت و سایر مواد غذایی بصورت ویژه توجه کرده و به عموم مردم اطلاع رسانی نمایند.

همچنین در این راستا آقای دکتر "عابدی" سرپرست شبکه دامپزشکی شهرستان راز و جرگلان، انواع بیماریهای مشترک انسان و دام، علائم و راههای انتقال و راههای پیشگیری از آن  را تشریح نمود.

در ادامه جلسه، پیگیری مصوبات جلسه قبل، انجام و کارشناسان واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به ارائه گزارش تصویری از وضعیت کشتارگاه شهر راز پرداختند و در پایان تصمیماتی در خصوص ساماندهی آن اتخاذ و در دستور کار ارگانهای ذیربط قرار گرفت.
 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر