به گزارش روابط عمومی، مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، طی نشستی با حضور مسئولین و کارشناسان ستادی از زحمات آقای دکتر"ولی محمدی فیروزجایی" در آخرین روز کاری وی در شهرستان تقدیر کرد.

آقای "نعمتی" با تسلیت فرارسیدن تاسوعا و عاشورای حسینی، همگان را به تفکر و تعقل درباره شخصیتها و وقایع عاشورا و همچنین زیارت کربلا و حرم مطهر امام حسین(ع) و یاران بزرگوارش دعوت کرد.
وی همچنین ضمن تشکر از زحمات دکتر محمدی که به همراه همسر و فرزند خردسالش در این مراسم حضور یافت، برای ایشان آرزوی موفقیت و سلامتی نمود.

این پزشک جوان، فرزند غیور خطه سبز مازندران، حدود پانزده ماه پیش به همراه همسر مهربان و محجوب و فرزند دوست داشتنی خود به شهرستان راز و جرگلان عزیمت کرده و مدتی به عنوان پزشک جانشین و سپس در مرکز خدمات جامع سلامت شهری راز طبابت نموده و خاطرات خوشی را از متانت، مهربانی و مردم داری خود، در میان مردم شهرستان به یادگار گذاشت.

فعالیتهای آموزشی بسیار موثر و ارزنده، شرکت مشتاقانه و فعال در اردوها و کاروانهای سلامت در نقاط محروم و دوردست، حضور در مراسمهای مذهبی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و قرائت دعای آسمانی زیارت عاشورا از جمله ویژگیها و فعالیتهایی است که این پزشک مومن و متعهد را در یادها زنده نگه خواهد داشت.

دکتر محمدی در این نشست ضمن تشکر از کلیه همکاران، به ویژه آقای نعمتی به عنوان یک مدیر توانمند و نقطه قوت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، از همسر بزرگوار خود که علیرغم تمام سختیها، مشکلات، دوری از خانواده، غربت و ...، همواره صبور و فداکار، به عنوان یک دوست، همکار، همراه و پشتیبان در کنار وی می باشد و همچنین فرزند شیرینش که مایه دلگرمی اوست، تقدیر نمود.

وی از همکاران خواست که برای "عاقبت به خیری" دعا کنند که عاقبت خوش برای هرکس برترین خوشبختیست...



"عمرت دراز و پر از عزت باد...
عاقبتت به خیر، دنیایت آباد و آخرتت هرچه آبادتر باد..."


 


از مجموع 7 رأی

فاقد نظر