به گزارش روابط عمومی، آقای "رضاعلی یوسفی" سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به مناسبت میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار، ضمن تقدیر و تشکر از زحمات بی دریغ این فرشتگان سپیدپوش، پیامی بدین شرح منتشر نمود:

"حرفه پرستاری آمیختن طبابت جسم است با طبابت روح، روشن نگاه داشتن چراغ حیات بیمار و درخشان کردن خورشید ایمان و اعتمادش به زندگی است.
پرستار حافظ جان و تقویت روح بیمار است و التیام بخش زخم های بیمار.
و بی شک نامگذاری ولادت با سعادت عقیله کربلا، حضرت زینب کبری (س) بانوی ایثار عرصه کربلا به عنوان روز پرستار نماد و ارزش والای این شغل شریف و نشانه احترام جامعه، به پرستاران می باشد.
که در این روز، بانویی پا به عرصه وجود نهاد که آموزگار ایثار و فداکاری بود. زینب(س) که آیه های توانایی انسان را نوشت، قدرت ایمان را سرود و شعر بلند رسالت را نگاشت.
او که توانست با پیام رسانیِ شایسته، از بازماندگان حادثه جان سوز عاشورا نیز به نیکویی پرستاری کند و لقبِ «بزرگ پرستار تاریخ» را زیبنده خود کند...

روز میلاد زینب کبری(س) و "روز پرستار" ، که به زادروز آن بانوی بزرگ، شکوه و عظمت یافته است، بر تمام پرستاران فداکار، که با دستان نوازشگر و قلب مهربان خود، درد بیماران را تسکین می‌بخشند و به آنها نوید حیاتی دوباره می‌دهند، تبریک و تهنیت باد..."


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر