۰ دی الی ۹ بهمن ماه ۹۷؛

ثبت نام ششمین آزمون مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برگزار می‌شود/آزمون ۱۷ اسفندماه

 

ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می یابد.

به گزارش مفدا، به اطلاع کلیه متقاضیان ثبت نام و شرکت در ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور در سال ۱۳۹۷ می‌رساند:
بر اساس اجرای ماده (۴۴) قانون مدیریت خدمات کشوری و دستورالعمل نحوه برگزاری امتحان عمومی و تخصصی برای استخدام افراد در دستگاه‌های اجرایی و با هماهنگی سازمان اداری و استخدامی کشور، ثبت نام ششمین امتحان مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی کشور برای جذب در ۲۰ دستگاه اجرایی از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ آغاز خواهد شد و در روز سه شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می یابد.

متقاضیان  شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.

داوطلبان متقاضی استخدام می‌توانند جهت آگاهی از اطلاعات و جزئیات مربوط به شرایط احراز (رشته‌ها، مقاطع تحصیلی و سایر شرایط) و شغل محل‌های استخدام در هر یک از دستگاههای یاد شده، به دفترچه راهنمای آزمون که از تاریخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ (همزمان با شروع ثبت نام)  منتشر و در مفدا نیز قرار داده خواهد شد مراجعه نمایند.

ششمین امتحان استخدامی مشترک فراگیر دستگاههای اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام، متعاقبا اعلام خواهد شد.
جهت آمادگی در آزمون استخدامی پیش روی و تهیه کتب و منابع آزمون استخدامی به فروشگاه کتب پزشکی در لینک زیر مراجعه نمایید
✍️تقویم آزمون

گفتنی است ثبت‌نام از روز یکشنبه مورخ ۳۰ دی‌ماه ۱۳۹۷ از طریق سایت اینترنتی مرکز آزمون جهاد دانشگاهی آغاز خواهد شد و در روز سه‌شنبه مورخ ۹ بهمن‌ماه ۱۳۹۷ خاتمه می‌یابد، افزود: متقاضیان شرکت در آزمون توجه داشته باشند که این تاریخ تمدید نخواهد شد و ثبت نام پس از اتمام مهلت یاد شده غیر فعال خواهد شد.

ششمین آزمون استخدامی مشترک فراگیر دستگاه‌های اجرایی در تاریخ ۱۷ اسفندماه ۱۳۹۷ برگزار می‌شود. توضیحات لازم درخصوص تاریخ و نحوه دریافت کارت ورود به جلسه و سایر موارد در دفترچه راهنمای ثبت‌نام و اخبار استخدامی مفدا اعلام خواهد شد.


فاقد نظر