به گزارش روابط عمومی، واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان همزمان با آغاز دهه مبارک فجر، یک کارگاه آموزشی با موضوع "ازدواج شاد و پایدار، تحکیم خانواده و باروری سالم" برگزار کرد.

در این کارگاه که جمعی از بانوان شهر راز شرکت نمودند، خانم "زیوری" کارشناس ارشد روانشناسی، به بیان مطالبی در خصوص ازدواج سالم، معیارهای ازدواج و لزوم و اهمیت مشاوره پیش از ازدواج پرداخت.

همچنین آقای "رضاعلی یوسفی" سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن حضور در این کارگاه و تبریک ایام الله دهه فجر، نکاتی را در زمینه ازدواج سالم و نقش پدر و مادر در تربیت فرزندان و هدایت جوانان در ازدواج موفق یادآور شده و اجرای برنامه ها و کارگاههای بیشتر را در خصوص ازدواج سالم و سایر مطالب در زمینه بهداشت را ضروری دانست.

خانم "سهیلا رستاخیز" مسئول واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، در گفتگو با روابط عمومی در خصوص اهداف این کارگاه توضیح داده و گفت: انتخاب همسر یکی از دغدغه های بزرگ و اساسی و مهمترین تصمیم دختران و پسران جوان است.

وی افزود: اگر چه نمی توان آینده را پیش بینی کرد ولی می توان با انتخاب درست از مشکلات آینده کاست. و این انتخاب و تصمیم درست مستلزم کسب مهارتهای لازم و شناخت معیارهای صحیح می باشد. لذا آموزش این مهارتها و همچنین سلامت باروری به جوانان و خانواده های آنان پیش از ازدواج امری ضروریست.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر