به گزارش روابط عمومی، سرپرست و کارشناسان واحد سلامت خانواده و جمعیت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، طی نشستی با کلیه پرسنل ستادی، به ارائه گزارش و اطلاع رسانی در خصوص مطالب مطرح شده در کارگاههایی که در هفته اخیر در آن شرکت نموده بودند، پرداختند.


در این نشست، آقای "یوسفی" سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک چهلمین فجر انقلاب، به دستاوردهای بسیار ارزنده جمهوری اسلامی ایران در حوزه سلامت، پیشرفتهای چشمگیر و بهبود وضعیت و امکانات بهداشتی و درمانی در شهرستان راز و جرگلان، پس از پیروزی انقلاب اشاره نمود.

وی همچنین نکاتی را در خصوص همایش علمای شیعه و سنی و اجلاس نماز که روز گذشته در حوزه علمیه امام محمد باقر (ع) شهر راز برگزار شد، بیان نموده و از تمامی همکاران خواست که هر بار پس از شرکت در هر کارگاه یا جلسه آموزشی، خلاصه ای از مطالب مطرح شده، را تهیه و طی جلسه ای با حضور سایر پرسنل، ارائه نمایند.

آقای یوسفی خاطرنشان کرد: این کار باعث می شود که همه از مطالب عنوان شده در کارگاهها بهره مند شده و در کمترین زمان تبادل اطلاعات زیادی انجام گردد.

در ادامه این جلسه خانم "سهیلا رستاخیز" مسئول واحد سلامت خانواده و سلامت باروری و خانم "معصومه ادبی" کارشناس سلامت سالمندان و میانسالان شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به ارائه خلاصه مطالب مطرح شده در کارگاه آموزشی "ناباروری و آندومتریوز" که روز گذشته، در معاونت بهداشتی دانشگاه برگزار شد، پرداخته و به سوالات همکاران پاسخ گفتند.

 


فاقد نظر