عملکرد بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی تشریح شد.

بنابر گزارش روابط عمومی، عملکرد بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نورزی 98 توسط مسئول بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان راز و جرگلان تشریح شد.

مهندس سوناگل افشین در گفتگو با روابط عمومی عملکرد بازرسان بهداشت محیط در طرح سلامت نوروزی98 را تشریح کرد و گفت: طرح سلامت نوروزی بازرسین بهداشت محیط در شهرستان راز و جرگلان همزمان با سرتاسر کشور از 20 اسفند97 آغاز و 20 فروردین 98 به پایان رسید.

وی در ادامه گفت: در این طرح از 131 مرکز تهیه و توزیع مواد غذایی حساس 901 دفعه بازرسی  و از اماکن عمومی حساس و سامانه های آبرسانی بیش از یکبار بازرسی شده است. 818 مورد سنجش با تجهیزات پرتابل نمونه برداری، 61 کارت سلامت، 91 مورد نمونه برداری آب و 21 مورد نمونه مواد غذایی و در نهایت 1541 مورد کلرسنجی انجام شده است. همچنین به 20 مورد شکایات مردمی رسیدگی و 15 جلسه آموزشی با 201 نفر شرکت کننده به انجام رسید.

خانم افشین در پایان اظهار داشت: در پایان جا دارد بطور ویژه از حمایت های جناب آقای یوسفی، سرپرست محترم شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و مسئول امور اداری و زحمات کلیه بازرسان، بهورزان و راننده ها که در مدت اجرای این طرح همکاری صمیمانه داشته اند تقدیر و تشکر نمائیم.


فاقد نظر