بنابر گزارش روابط عمومی، مدیریت امور حقوقی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان حضور یافتند.

مسئول روابط عمومی اعلام نمود: هدف از حضور مدیریت امور حقوقی و معاون ایشان در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان برگزاری کلاس آموزشی با عنوان "آشنایی با شرح وظایف مدیریت حقوقی دانشگاه" برای کارکنان مرکز بهداشت، برگزاری نشست با ریاست دادگستری شهرستان راز و جرگلان و بازدید از مرکز خدمات جامع سلامت روستایی راستقان بود.

سید عرفان حاتمی گفت: قبل از برگزاری جلسه آموزشی، حجت الاسلام قدیمی در دفتر امام جمعه شهر راز حضور یافتند و ضمن تبریک انتصاب ایشان  به سمت امام جمعه شهر راز خواستار حمایت همه جانبه ایشان از شبکه بهداشت ودرمان شهرستان راز و جرگلان  و سیاست های بخش سلامت شدند.

حاتمی افزود: حجت الاسلام  قدیمی در جلسه آموزشی به برخی از سوالاتی که توسط مسئولین واحد های مختلف مطرح شد نیز پاسخ دادند و بعد از اتمام برگزاری جلسه آموزشی، حجت الاسلام قدیمی به همراه معاون ایشان و سرپرست شبکه بهداشت و درمان  به همراه رابط امور حقوقی در دفتر ریاست دادگستری شهرستان راز و جرگلان حضور یافتند و درباره برخی از پرونده ها و موضوعات قضایی به تبادل نظر پرداختند.

 

 

 


فاقد نظر