دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی با صدور بیانیه ای حضور همه جانبه مدیران، کارکنان، اساتید و دانشجویان خود را در راهپیمایی روز جهانی قدس اعلام کرد .

به گزارش وب‌دا، در متن این بیانیه آمده است:

در حقیقت روزقدس نماد وحدت جهان اسلام و نقطه عزت وکرامت آن است. با این وصف، گرامیداشت این روز ماندگارضرورتی دینی، عقلی و سیاسی است. قدس درحقیقت نماد اسلامیت قضیه فلسطین و مظهر مظلومیت سرزمینی است که همواره مورد طمع و آز استعمار در طول تاریخ بوده است.

ددمنشی های رژیم صهیونیستی در سرکوب و کشتار روز افزون کودکان، زنان و مردان بی دفاع با اقدامات غیرانسانی در خصوص ممانعت از ارسال مواد غذایی و دارویی برای مردم ستمدیده این سرزمین اقدامات تروریست های تکفیری و فتنه گری داعش، شرایط بسیار حساسی را برای منطقه رقم زده است و طراحی های خبیثانه رژیم صهیونیستی با پشتیبانی امریکا و با خرج دلارهای نفتی توسط سردمداران آل سعود عوامل حقیر سر سپرده آن خبر از توطئه ای مخوف برای سرکوب مقاومت در منطقه دارد.

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی در این بیانیه ضمن محکوم نمودن جنایات رژیم صهیونیستی و حمایت راسخ از مردم مظلوم و ستم‌دیده فلسطین از کلیه اساتید، کارکنان و دانشجویان دانشگاه جهت حضور در راهپیمایی روز جهانی قدس دعوت بعمل آورده تا با حضوری پر شور و گسترده، ضمن تجدید عهد و میثاق با آرمانهای حضرت امام خمینی(ره) و لبیک به ندای رهبر فرزانه انقلاب، برگ زرین دیگری را در دفتر تاریخ انقلاب اسلامی به منصه ظهور و ثبوت برسانند.

والسلام علی من اتبع الهدی

دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی


فاقد نظر