مسئول هماهنگی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حوزه تجهیزات پزشکی خبر داد:

حضور ۴۸۶ شرکت داخلی در بیست و دومین نمایشگاه بین المللی ایران هلث ۲۰۱۹/ زمان برگزاری ۱۹ تا ۲۲ خرداد ماه

 

رییس اداره صادرات تجهیزات پزشکی و مسئول هماهنگی نمایشگاه‌های داخلی و خارجی حوزه تجهیزات پزشکی ویژگی‌های نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث ۲۰۱۹ از حضور قدرتمند تعداد شرکت های تولیدکننده داخلی نسبت به سال گذشته خبر داد و گفت: ٤٨٦ شرکت داخلی و ٢٨ شرکت نمایندگی داخلی در این دوره از نمایشگاه حضور دارند.

به گزارش مفدا، مهندس سیدآصف مهدوی درخصوص ویژگی های نمایشگاه تجهیزات پزشکی ایران هلث ۲۰۱۹، گفت: متراژ فضای نمایشگاه امسال ٣٥٠٠٠ مترمربع است و شاهد  ٢٠ درصد رشد نسبت به سال قبل می باشیم که مربوط به استقبال حضور شرکت های داخلی و ایرانی است.

مهدوی افزود: حضور قدرتمند تعداد شرکت های تولیدکننده داخلی نسبت به سال گذشته ٣٠ درصد افزایش داشته و تعداد شرکت های داخلی ٤٨٦ شرکت و ٢٨ شرکت نمایندگی داخلی است.

وی از آیین رونمایی از ۲۳ محصول تجهیزات و ملزومات پزشکی ساخت ایران که با بهره مندی از تکنولوژی و فناوری روز دنیا برای اولین بار در ایران تولید و مجوز وزارت بهداشت را دریافت کرده اند، با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی در نمایشگاه ایران هلث ۲۰۱۹ خبر داد.

مهدوی در ادامه بیان کرد: علیرغم تحریم های ظالمانه و یکجانبه آمریکا، شرکت های خارجی از ۱۵ کشور ایتالیا، چین، پاکستان، کره، هند و ترکیه در بخش سالن های کشورهای خارجی در نمایشگاه حضور خواهند داشت و ۴۱ هیات اعزامی از کشورهای مختلف که دعوت از آنها با همکاری معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و سازمان توسعه تجارت ایران صورت گرفته است از نمایشگاه بازدید و با طرف های ایرانی مذاکراتی خواهند داشت.

همچنین وی، برگزاری بیست و نهمین همایش مدیران تجهیزات پزشکی دانشگاه های علوم پزشکی کشور را با هدف ارتقای نظارت بر توزیع و عرضه، نگهداشت و مدیریت تامین تجهیزات و ملزومات پزشکی در تاریخ ۲۰ خرداد ماه ۱۳۹۸، برگزاری گردهمایی مدیران شرکت‌های کنترل کیفی تجهیزات پزشکی کشور را با هدف هم‌اندیشی و ارتقای جایگاه کنترل کیفی تجهیزات پزشکی در تاریخ ۲۱ خرداد ۱۳۹۸ و برگزاری ۱۵ کارگاه علمی و آموزشی در طول مدت نمایشگاه ایران هلث ۲۰۱۹ را از دیگر ویژگی های نمایشگاه مذکور برشمرد. 

رییس اداره صادرات تجهیزات پزشکی و مسئول هماهنگی نمایشگاه های داخلی و خارجی حوزه تجهیزات پزشکی گفت: با برنامه ریزی انجام شده، اداره کل تجهیزات پزشکی نیز در طول مدت برگزاری نمایشگاه در غرفه خود در سالن ۳۵ با حضور کارشناسان منتخب، پاسخگوی بازدیدکنندگان از نمایشگاه درخصوص سوالات و فرآیندهای تولید، صادرات، واردات و توزیع تجهیزات و ملزومات پزشکی خواهد بود. همچنین نشست هم اندیشی و جلسه پرسش و پاسخ مدیرکل تجهیزات پزشکی و روسای ادارات اداره کل تجهیزات پزشکی با شرکت های تجهیزات پزشکی در حاشیه برگزاری نمایشگاه ایران هلث ۲۰۱۹ نیز در تاریخ ۲۱ خرداد ماه از ساعت ۱۴:۳۰تا ۱۵:۳۰ در آمفی تئاتر سالن ۳۵ تشکیل خواهد شد.

مهدوی افزود: ارتقای کیفیت در عناوین کارگاه های آموزشی و افزایش تعداد آنها نسبت به دوره های قبلی، افزایش حضور تولیدکنندگان داخلی و شرکت های دانش بنیان و حضور قدرتمند استارت آپ ها در نمایشگاه و ارتقای کیفیت شاخص های برگزاری نمایشگاه از مشخصات دیگر نمایشگاه ایران هلث ۲۰۱۹ است.

وی بیان کرد: تولید اولین کتاب دیجیتال صنعت نمایشگاهی ایران با رویکرد اقتصاد مقاومتی و عدم مصرف کاغذ از سوی مجری نمایشگاه یکی دیگر از نکات مثبت این دوره می باشد.

مهندس مهدوی در پایان از ثبت نام هزار و ۵۰۰ نفر جهت شرکت در کارگاه‌های علمی و آموزشی خبر داد.

به گزارش وبدا، گفتنی است، بیست و دومین نمایشگاه بین المللی تجهیزات پزشکی، دارو و آزمایشگاهی (ایران هلث ۲۰۱۹) ۱۹ تا ۲۲ خرداد در محل دائمی نمایشگاه بین المللی تهران با شعار نمایشی "بی‌نظیر برای ارتقای سلامت جامعه" برگزار خواهد شد.


فاقد نظر