نشست هم اندیشی با مدیران فضای مجازی

680 ١٣:٤٥ ب.ظ

بنابر گزارش روابط عمومی، صبح امروز  سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان در جمع فعالین فضای مجازی و مدیران کانال های پیام رسان مختلف اظهار داشت: رعایت اخلاق حرفه ای ، واقع بینی و دوری از پخش هر گونه شایعات در رسانه ها  درخصوص بیماری کووید 19 از انتظارات  سیستم بهداشتی و عموم مردم  میباشد.

رضا علی یوسفی ضمن قدردانی از زحمات کلیه مدیران و ادمین های کانال ها و گروههای مجازی در شهرستان راز و جرگلان گفت: نقش رسانه­ها در انعکاس مسئله بحران بیماری کووید-19 در جهت آموزش و حساس سازی عموم مردم به منظور  پیشگیری از شیوع بیشتر کرونا بسیار حائز اهمیت میباشد.

 در این جلسه مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان ضمن ارائه گزارشی از اقدامات صورت گرفته در ستاد پیشگیری و کنترل کووید19 در راز و جرگلان خاطرنشان کرد: هدف از برگزاری این نشست بررسی انتظارات و  نقش فضای مجازی در پیش برد اهداف ستاد پیشگیری و کنترل کووید19 شهرستان راز و جرگلان میباشد.

مهندس سید عرفان حاتمی با قدردانی از زحمات ادمین های محترم کانال رویداد های غلامان، کانال جرگلان و گروه گروونگ روزی و روزی زوبونون در انتشار اخبار، مطالب آموزشی و مدیریت فضای مجازی در خصوص کرونا ویروس گفت: نقش رسانه­ها در تغییر و جهت دهی اذهان عامه درباره خطر شیوع کرونا ویروس از اهمیت خاصی برخوردار است.

وی افزود: در حال حاضر وب سایت شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به آدرس raz.nkums.ac.ir  خبر های ستاد پیشگیری و کنترل کرونا ویروس را اطلاع رسانی می کند.

همچنین در این جلسه ادمین های محترم با اظهار قدردانی از تشکیل این نشست اعلام کردند: مطعنا بصورت همه جانبه تا پایان دادن به این شرایط بحرانی درخصوص بیماری کووید 19 در کنار مدافعان سلامت خواهیم بود و قدمی هرچند کوچک در جهت حفظ و ارتقا سلامت مردم این شهرستان بر خواهیم داشت و در کنار یکدیگر کرونا را شکست خواهیم داد.


فاقد نظر