رضا علی یوسفی، سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در پیامی سال نو را تبریک گفت.

در متن این پیام آمده است :
 

بسم الله الرحمن الرحیم

 یا مُقلّبَ القلوبِ و الأبصار

 یا مُدبِّرَ اللیلِ و النَّهار                       

 یا مُحوِّلَ الحَولِ و الأحوال 

حوِّل حالَنا إلى أحسنِ الحال

نوروز، آغاز بهار، مظهر احیای دوباره طبیعت و شکوه خلقت است که به آدمی پیام زندگی دوباره، معاد، غبارروبی دل، تحول در افکار و رفتار، تدبر و تفکر و پیام از خود رستن و به خدا پیوستن می دهد

امید که در این سرآغاز شکفتن و موسم تحول و تازگی، تأملی دوباره بر خویشتن خویش داشته باشیم و سالی را آغاز کنیم که به رنگ سبز ایمان و اخلاق بوده و آمیخته با ارادت به ساحت مقدس ولی عصر (عج) باشد.

همانطور که مستحضرید ویروس منحوسی بنام کرونا تمام جهان را دربرگرفته است و روزهای سختی را در کنار هم در حال گذراندن هستیم. هر کدام از ماها در هر سمتی که هستیم در حال مبارزه با این ویروس منحوس قرار داریم و با دلتنگی تمام عید امسال را از یکدیگر و خانواده هایمان دور خواهیم بود. به امید روزی که کرونا ویروس را شکست دهیم و با خیالی آسوده و در کنار تمامی اعضا خانوادهایمان عید را جشن بگیریم.

همچنین لازم میدانم ضمن تبریک فرارسیدن سال نو به مردم شریف شهرستان راز و جرگلان توصیه ای برادرانه داشته باشم و یادآور شوم که این عید بر خلاف همه اعیاد نوروز باستانی دیگر، دوست داشتن در ندیدن است و عید دیدنی مطمعنا تسکین دهنده خستگی هایمان نخواهد بود. بنابراین از شما بزرگواران تقاضا داریم تا در خانه هایتان بمانید و با رعایت توصیه های بهداشتی سهم خود را در شکست دادن کروناویروس ایفا نمائید.

اینجانب یکبار دیگر ضمن تجدید صمیمانه ترین تبریک ، از خداوند متعال آرزوی موفقیت ، سلامتی و شادابی را برای کلیه همکاران خواستارم و امید دارم دست به دست دهیم و بتوانیم در سال جدید به وظایفمان در راستای اهداف وزرات بهداشت،درمان و آموزش پزشکی نائل شویم.


فاقد نظر