به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، به مناسبت هفته دولت و در آخرین روز از این هفته، مرکز خدمات جامع سلامت شهری/ روستایی و شبانه روزی غلامان با حضور معاون بهداشتی دانشگاه، سرپرست شبکه بهداشت، بخشدار و شوراهای بخش غلامان افتتاح شد.

سید عرفان حاتمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان با اعلام این خبر گفت: بعد از سفر وزیر بهداشت به شهرستان راز و جرگلان در تیر ماه سال جاری و بازدید از مرکز غلامان و دستور ایشان مبنی بر شبانه روزی شدن این مرکز، با پیگیری های ریاست دانشگاه، معاون توسعه و معاون بهداشتی و بعد از ۷۰ روز کاری اکنون شاهد شبانه روزی شدن مرکز غلامان هستیم.

وی در خصوص تامین نیروی انسانی این مرکز خاطر نشان کرد: با پیگیری های انجام شده در این مدت، ۲ پزشک، ۱ پرستار و ۱ نفر نگهبان به ظرفیت نیروی انسانی این مرکز اضافه شده است و هم اکنون مرکز غلامان  مجموعاً با ۳ پزشک، ۲ پرستار و ۲ نگهبان و سایر نیروهای بهداشتی، خدمات شبانه روزی سلامت را به ۱۲۳۸۵ نفر جمعیت در  بخش غلامان ارائه خواهند کرد.

حاتمی با اشاره به تجهیزات خریداری شده گفت: با جذب اعتباری بالغ بر ۴ میلیارد ریال و خرید لوازم منزل، ۳ پانسیون در این مرکز بازسازی و راه اندازی شد.

وی در پایان از زحمات شبانه روزی همکاران ستادی و به ویژه پرسنل مرکز غلامان و همچنین راهنمایی و مساعدت های فرماندار، بخشدار  و شوراهای بخش غلامان تشکر و قدردانی کرد.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر