به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، همزمان با گرامیداشت هفته سلامت، دکتر اکبری معاون بهداشتی دانشگاه به همراه سید عرفان حاتمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان، کمالی مشاور رئیس دانشگاه در امور ایثارگران و جانبازان، دوست محمدی رئیس بنیاد شهید و امور ایثارگران و جمعی از مسئولین، معتمدین و شوراهای محلی، با خانواده دکتر عبدالجلیل غیادی، شهید مدافع سلامت دیدار کردند.

معاون بهداشتی دانشگاه در این دیدار تصریح کرد: شهید غیادی از جمله ‌پزشکان متعهد و دلسوزی بود که در شرایط سخت کرونا برای سلامتی دیگران، جان خود را فدا کرد تا سلامت مردم را حفظ و جان بیماران را نجات دهد. 

دکتر اکبری با تقدیر از خانواده شهید غیادی خاطر نشان کرد: بدون تردید انسان‌های مخلصی چون این شهید والامقام در تاریخ کشورمان ماندگار خواهند بود.

سید عرفان حاتمی در این دیدار در بیاناتی با قدردانی از مجاهدت‌های شهید غیادی در مبارزه با بیماری کرونا بیان داشت: تلاش‌های صادقانه و شبانه‌روزی این شهید گرانقدر در کنار سایر مدافعان سلامت در منطقه جرگلان همواره در یادها و خاطره‌ها باقی خواهد ماند.

حاتمی تعهد و انسانیت را از بزرگترین ویژگی‌های بارز این شهید گرانقدر عنوان کرد و افزود: شهید غیادی با اعتقاد به نجات جان‌ مردم در مقابله با ویروس کرونا وارد میدان شد و طعم شیرین شهادت را چشید لذا نام نیک وی برای مردم فراموش نشدنی خواهد بود.

یادآور می‌شود: دکتر عبدالجلیل غیادی در شهریور ماه ۱۴۰۰ به‌دلیل ابتلا به ویروس کرونا به شهادت رسید.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر