توزیع قرص آهن درکنار میوه

2767 ٨:١٦ ق.ظ

بازدید و نظارت بر توزیع قرص آهن با حضور مسئول بهداشت مدارس و مسئول سلامت جمعیت شبکه بهداشت شهرستان راز و جرگلان و کارشناس بهداشت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان از مدرسه دخترانه متوسطه اول نمونه دولتی نرجس شهر راز صورت گرفت.

بازدید و نظارت بر توزیع قرص آهن در مورخه 93/10/30 با حضور مسئول بهداشت مدارس و مسئول سلامت جمعیت و خانواده شبکه بهداشت شهرستان راز و جرگلان(مهندس حاتمی و سرکار خانم بقایی) و کارشناس بهداشت مدیریت آموزش و پرورش شهرستان(آقای عطاردی) از مدرسه دخترانه متوسطه اول نمونه دولتی نرجس شهر راز صورت گرفت.

در این بازدید خانم بقایی به فواید مصرف قرص آهن و مضرات عدم استفاده از آن اشاره داشتند و از دانش آموزان خواستند تا قرص هاییکه به آنها داده میشود را حتما استفاده کنند تا دچار عوارض کمبود آهن ازجمله کم خونی نشوند.

همچنین در طی این بازدید مهندس حاتمی در خصوص پرسش نامه هایی که به منظور تعیین وضعیت سلامت جسمانی و رفتاری در دوران بلوغ در دانش آموزان دختر مدارس شبانه روزی متوسطه اول و تاثیر برنامه های مداخله ای بر آن،در استان خراسان شمالی در سال تحصیلی 94-93 در اختیار دانش آموزان قرار گرفته است توضیحاتی دادند و از دانش آموزان خواستند تا به سوالات طراحی شده بصورت دقیق و صحیح پاسخ داده شود تا در برنامه ریزی های آینده که آن نیز برای خود دانش آموزان مفید خواهد بودسهیم باشند.

در این بازدید به همت شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان و به منظور فرهنگ سازی و بالا بردن اثر قرص آهن در بین دانش آموزان میوه پرتغال نیز توزیع گردید.

 


فاقد نظر