به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، رضاعلی یوسفی در خصوص آخرین وضعیت واکسیناسیون در شهرستان راز و جرگلان اظهار داشت:  تاکنون ۴۳۱۳۰ نفر از جمعیت بالای ۱۲ سال در شهرستان نوبت اول واکسن را دریافت کرده اند و از تعداد ۴۵۸۳۱ نفر واجد شرایط در گروه سنی بالای ۱۲ سال، تاکنون ۹۵ درصد نوبت اول و ۸۵ درصد نوبت دوم را دریافت نموده اند.

وی در مورد درصد پوشش واکسیناسیون نوبت سوم گفت: در مجموع ۵۲ درصد از افرادی که زمان نوبت سوم واکسیناسیون آنها فرا رسیده است، در شهرستان راز و جرگلان  واکسینه شده اند. 

 سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان درخصوص آمار واکسیناسیون گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال اظهار داشت: از تعداد ۱۰۱۰۶ نفر واجد شرایط در گروه سنی ۵ تا ۱۲ سال، تاکنون ۳۹۳۰ نفر واکسن نوبت اول کرونا را دریافت کرده اند و در مجموع ۳۹ درصد از  افراد این گروه سنی واکسینه شده اند.

وی در پایان ضمن تاکید بر اهمیت شیوه نامه های بهداشتی و واکسیناسیون کووید ۱۹ در پیشگیری از ابتلا به سویه جدید اومیکرون به ویژه در  کودکان، از تمامی شهروندان شهرستان درخواست نمود تا نسبت به تکمیل دوره واکسیناسیون خود اقدام کنند.


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر