به گزارش روابط عمومی، در روزهای پایانی ماه صفر و در آستانه فرارسیدن رحلت اندوه بار پیامبر بزرگ اسلام حضرت محمد(ص) ، شهادت امام رضا(ع) و امام حسن مجتبی(ع)، صبح امروز، پرسنل ستاد شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، روز خود را با شرکت در مراسم پر فضیلت زیارت عاشورا آغاز کردند.

در این مراسم حاج آقا "پناهی"، رئیس اداره تبلیغات اسلامی راز پس از  قرائت دعای پر فیض زیارت عاشورا به روضه خوانی و توصیف وضعیت اهل بیت امام حسین(ع) و فرزند بزرگوارش امام زین العابدین (ع) در روزهای پس از اربعین و بازگشت ایشان به مدینه پرداخت.
مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان در حاشیه این مراسم ضمن تسلیت وفات پیامبر اکرم(ص) و دو امام بزرگوار شیعیان، به برکات بی پایان مراسم زیارت عاشورا اشاره نموده و گفت: خدا را سپاس که به برکت ماههای پر از معنویت محرم و صفر، همت همکاران و حضور گرم حاج آقا پناهی، توفیقی حاصل شد که طی چندین هفته اخیر، آوای آسمانی دعای زیارت عاشورا در شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان طنین انداز شود.
آقای "نعمتی" با اشاره به استقبال روز افزون پرسنل از این مراسم، اثرات نیکوی آن بر آرامش ایشان و افزایش معنویت در محیط کار، افزود: امید است این برنامه همچنان تداوم یافته و حتی الامکان هفته ای یکبار برگزار گردد.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر