به گزارش روابط عمومی، جلسه هماهنگی برنامه سلامت نوروزی واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای، با حضور مدیر ، معاون بهداشتی و مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و بازرسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان برگزار گردید.

در این جلسه آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک روز ملی بهداشت محیط و تقدیر از زحمات کارشناسان این حوزه، خاطرنشان کرد: واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت راز و جرگلان یکی از گروههای پرتلاش می باشد.
 وی افزود: با توجه به تغییرات ایجاد شده در این واحد فنی، از جمله افزایش نیروی انسانی، انتظار می رود شاخص های بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان بصورت معناداری ارتقاء یابد.

در ادامه آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه با اشاره به اهمیت برنامه های طرح سلامت نوروزی، خواستار مشارکت حداکثری کارشناسان و بازرسان در اجرای برنامه های پیش بینی شده گردید.
وی نقش بهداشت محیط و بهداشت مواد غذایی را در پیشگیری از بروز بیماریها و مسمومیتها به خصوص برای مسافران نوروزی مهم و حیاتی دانسته و بر نظارت ویژه بر این مهم تاکید نمود.

در بخشی دیگر از این جلسه، مسئول گروه مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شبکه نیز به تشریح جزئیات این طرح، ازجمله زمان، نحوه اجرا، دستورالعملها و نحوه استفاده از تجهیزات پرتابل نمونه برداری در بازرسی ها پرداخت.

خانم "سوناگل افشین" خاطرنشان کرد: طبق سیاست های جدید ابلاغی از سوی مدیریت سلامت محیط و کار معاونت بهداشتی، رعایت احترام متقابل و نظارت بیشتر بر رعایت بهداشت فردی توسط متصدیان مراکز تهیه و توزیع مواد غذایی مورد انتظار می باشد.

همچنین خانم "حبیب منش" مسئول روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تبریک سال نو و روز ملی بهداشت محیط، آمادگی تیم روابط عمومی را جهت پوشش خبری فعالیت ها و بازرسی های بهداشتی طرح سلامت نوروزی اعلام کرد.

در پایان مدیر شبکه، با اهداء تقدیر نامه به تمامی کارشناسان بهداشت محیط و حرفه ای شهرستان، از تلاشهای ایشان تقدیر و تشکر نمود.
 


فاقد نظر