برگزاری کارگاه آموزشی بهداشت محیط و حرفه ای

369 ٢:٢ ق.ظ

به گزارش روابط عمومی، صبح امروز واحد مهندسی بهداشت محیط و حرفه ای شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، کارگاه آموزشی بهداشت محیط و حرفه ای برای کارشناسان محیط و حرفه ای مراکز خدمات جامع سلامت شهرستان برگزار نمود.

در این کارگاه نحوه ثبت سنجش های بهداشت حرفه ای در سامانه، نحوه گزارش گیری شاخص های بهداشت حرفه ای در سامانه، دستورالعمل اجرایی بازرسی بهداشت حرفه ای و نحوه استفاده از تجهیزات پرتابل نمونه برداری مواد غذایی در راستای برنامه عملیاتی مواد غذایی به کارشناسان تشریح شد.

آقای "رضاعلی یوسفی" معاون بهداشتی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، با حضور در این کارگاه ضمن تقدیر از زحمات کارشناسان در اجرای برنامه مختلف نظارتی در ایام گوناگون و تبریک فرارسیدن اعیاد مبارک قربان و غدیر، خواستار افزایش نظارت ها و آموزش ها بویژه درخصوص پیشگیری از بیماری تب کریمه کنگو شد.

وی افزود: ثبت کارگاهها و ثبت بازرسی های بهداشت حرفه ای در سامانه روند روبه رشدی داشته است اما با توجه به افزایش نیروی انسانی این تعداد بازرسی مورد قبول نمیباشد و نیاز به تلاش بیشتر و برنامه ریزی بهتری توسط کارشناسان بهداشت حرفه ای و محیط و بهورزان دارد.

همچنین بنرهای اطلاع رسانی "190" سامانه شکایات بهداشتی توزیع و بر نصب آن در مراکز خدمات جامع سلامت و مراکز حساس از قبیل نانوایی ها، آشپزخانه ها و .... تاکید شد.

 


فاقد نظر