به گزارش روابط عمومی، مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به مناسبت سالگرد تاسیس اورژانس 115 ایران، از زحمات بی دریغ پرسنل فوریتهای پزشکی، تقدیر نموده و ضمن تسلیت ایام شهادت سیدالشهداء (ع)، پیامی بدین شرح منتشر نمود:

 

"بی تردید هر جانی که برای نجات جان دیگری برمی خیزد، شایسته تقدیر است...

 

و ما امروز به بهانه سالگرد تاسیس اورژانس 115، به تکریم اراده های استواری برمی خیزیم که وجودشان برای سلامت و امنیت خاطر جامعه یک نعمت بی بدیل است.

 

شما سرافرازان عرصه فوریتهای پزشکی، که جان برکف و عشق در دل، سراپا غرق در سودای نجات جان انسانها، همسفر همیشگی جاده های دراز و پر پیچ و خم هستید.

 

شما فرزندان عزیز این مرز و بوم که در تمامی ساعات شبانه روز و در سخت ترین شرایط هم با ایمان و اعتقاد به خداوند متعال و تکیه بر توانمندی های علمی و عملی خود و با صبر و بردباری، خدمات اولیه که نقشی حیاتی در بهبود وضعیت سانحه دیدگان دارد را ارائه و برای نجات جان انسان ها عاشقانه و مخلصانه خدمت می نمایید، شایسته تقدیرید.

 

امروزه با افزایش روند رو به رشد سوانح ، حوادث و بلایا بیش از هر زمان دیگر نیاز به سطوح پیشرفته خدمات و مراقبتهای پیش بیمارستانی احساس می شود .

لذا لازم است برای ارائه خدمت شایسته به گیرندگان خدمت ، همواره خود را به دانش روز ، مهارتهای فنی و اخلاق حرفه ای آراسته و با احساس مسئولیت و رسیدن بر بالین بیماران در سریعترین زمان ممکن بعنوان فرشتگان نجات، حلاوت نجات جان انسانها را با عمق وجودتان احساس نموده و زندگی دوباره را به ارمغان آورید .

 

امیدواریم که در سایه الطاف الهی، همچون گذشته ثابت‌قدم و بردبار در مسیر کاستن آلام بیماران، گام‌هایی بلند و بدون ایستایی بردارید.

روزتان گرامی...

دستانتان سبز و راهتان همواره روشن باد..."


فاقد نظر