به گزارش روابط عمومی، آقای "رضاعلی یوسفی" سرپرست شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تسلیت ایام فاطمیه و گرامیداشت فرارسیدن یوم الله ۲۲ بهمن طی پیامی، کلیه پرسنل ستادی و مراکز خدمات جامع سلامت و بهورزان شهرستان را به شرکت در راهپیمایی بزرگ این روز دعوت نمود:

"این ایام روزهای حزن اهل بیت در مصیبت مادر رسالت و همسر ولایت حضرت زهرای مرضیه (س) است.
دردانه پیامبر (ص) که معیار فضایل بود و جایگاه زنان جهان را شکوه و منزلت بخشید ، بزرگ بانویی که جنبه های مختلف پارسایی ، پاکدامنی و حضور یک بانوی مسلمان در عرصه های مختلف زندگی فردی و اجتماعی را با جلوه ای بی نظیر و ماندگار در تاریخ جهان ثبت کرد.

و باید گفت شهادت حضرت زهرا (س) تنها واقعه ای تاریخی نیست، بلکه آموزه ای متعالی در باب ولایتمداری و دفاع از ارزشهای اسلام ناب محمدی است.

همان مکتبی است که چهارده قرن بعد در آن مردمی پرورش یافتند که به رهبری امام خمینی کبیر، انقلابی پر افتخار آفریدند و پس از رحلت پیشوای فقید خود نیز با تدبیر و خردمندی رهبر فرزانه انقلاب حضرت آیت الله العظمی خامنه ای (دامة برکاته) نهال این انقلاب پرشکوه را بارورتر نمودند.

و اکنون چهار دهه پس از این حماسه، استوارتر و مستحکم تر از گذشته، تمام قد از آرمانهای انقلاب و ولایت فقیه دفاع نموده و در تمامی عرصه ها همواره می درخشند.

اینجانب در آستانه چهلمین ۲۲ بهمن پس از پیروزی شکوهمند انقلاب اسلامی ایران، یاد و خاطره معمار کبیر انقلاب، حضرت امام خمینی رحمت‌الله علیه و تمامی شهیدان به‌حق پیوسته انقلاب و دفاع مقدس را گرامی داشته و ضمن تبریک این روز پرشکوه، از کلیه پرسنل شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، مراکز خدمات جامع سلامت و بهورزان پرتلاش شهرستان خواستارم، که با شرکت همگانی در راهپیمایی یوم الله ۲۲ بهمن، بار دیگر حماسه ای بزرگ در تاریخ زرین این سرزمین ثبت نمایند."

  


فاقد نظر