سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان گفت: ۴۰ خانه بهداشت و ۸ مرکز جامع، خدمات حوزه سلامت را به مردم این شهرستان ارائه می‌‌دهند.

 به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان، سید عرفان حاتمی روز سه‌شنبه ۲۷ اردیبهشت ۱۴۰۱ در نشست هم‌اندیشی با خبرنگاران شهرستان راز و جرگلان که به مناسبت هفته روابط عمومی و با حضور مدیر روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی برگزار شد، گفت: ۱۴ پزشک با حضور در مراکز خدمات سلامت به مردم راز و جرگلان ارائه خدمت می‌کنند.

️وی با اشاره به حضور پزشکان متخصص در راز و جرگلان ازجمله متخصصان اطفال، داخلی، زنان و رادیولوژی، تصریح کرد: خوشبختانه با تحقق این مهم، مراجعه مردم به مرکز استان و دیگر شهرستان‌ها کاهش پیدا کرده است.

سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان خواستار همراهی اصحاب رسانه و خبرنگاران شهرستان در راستای اطلاع‌رسانی خدمات حوزه سلامت شد تا مردم بتوانند از این خدمات به‌موقع و به‌نحو مطلوب استفاده کنند.

وی گفت: با همدلی خبرنگاران و رسانه‌ها در امر آموزش همگانی و آگاهی‌بخشی به مردم، خوشبختانه موفق به مشارکت جمعی مردم در امر واکسیناسیون شدیم به‌طوری‌که 65 درصد مردم راز و جرگلان دوز سوم واکسن خود را نیز دریافت کرده‌اند.

حاتمی تصریح کرد: حوزه بهداشت و درمان شهرستان برای توسعه و تحقق تعالی نظام سلامت، نیازمند همراهی خبرنگاران است تا با خرد جمعی و هم‌افزایی و با استفاده از ابزار رسانه بتوانیم به اهداف این حوزه دست پیدا کنیم.

مهندس مجید پورخیاط، مدیر روابط عمومی و امور بین‌الملل دانشگاه علوم پزشکی خراسان شمالی نیز در این نشست با اشاره به نقش روابط‌عمومی در برقراری ارتباطات مثبت و مؤثر با رسانه‌ها در راستای تحقق اهداف نظام سلامت، اظهار کرد: رسانه‌ها و خبرنگاران راز و جرگلان به‌عنوان یکی از پایه‌های توسعه این شهرستان باید جایگاه و نقش خود را پررنگ‌تر ببینند.

وی افزود: سلامت مردم، نقطه اشتراک فعالیت‌های روابط عمومی دانشگاه علوم پزشکی و رسانه‌ها است و برای حفظ و ارتقای این هدف مشترک باید همکاری و تعاملات خود را تقویت کنیم، در همین راستا از خبرنگاران شهرستان نیز دعوت می‌کنیم تا در تولید محتواهای سلامت‌محور و انتقال چالش‌ها و موضوعات مبتلابه حوزه بهداشت و درمان یاریگر ما باشند.

گفتنی است در این نشست در راستای ارتقای زیرساخت‌های حوزه سلامت و مشارکت بیش‌ازپیش رسانه‌ها در جلب اعتماد عمومی و کمک به توسعه این حوزه با حضور اصحاب رسانه‌ شهرستان راز و جرگلان مورد طرح و تبادل‌نظر قرار گرفت.

 


فاقد نظر