به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت، جلسه هم اندیشی و برنامه ریزی برنامه های هفته سلامت سال ۱۴۰۲، با حضور سرپرست شبکه بهداشت، مدیر آموزش و پرورش شهرستان و کارشناسان هر دو مجموعه، در  دفتر مدیریت آموزش و پرورش این شهرستان برگزار گردید.

سجاد قدیمی ضمن گرامیداشت هفته ملی سلامت و تبریک پیشاپیش این هفته و قدردانی از زحمات کادر سلامت، به ذکر برنامه های پیشنهادی خود در این زمینه پرداخت و به طرح ارتقاء سلامت دانش آموزی در مدارس توسط پزشکان، افتتاح اتاق بهداشت، زنگ سلامت در یکی از مدارس و برگزاری مسابقه دوچرخه سواری در بین دانش آموزان اشاره کرد.

سید عرفان حاتمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان نیز ضمن تشکر و  قدردانی از همکاری اداره آموزش و پرورش شهرستان و تبریک پیشاپیش هفته معلم، بر همکاری و هم افزائی دو مجموعه در برگزاری برنامه های هفته سلامت تاکید کرد.

وی ضمن تشریح شعار و روز شمار هفته سلامت گفت: شعار امسال هفته سلامت " سلامتی برای همه با پزشکی خانواده نامگذاری شده است. برنامه پزشک خانواده و نظام ارجاع سبب کاهش هزینه ها و صرف زمان کمتری می شود و افراد می توانند با مراجعه به پزشکان در مراکز خدمات جامع سلامت در سطح شهرستان و صرف هزینه و زمان کمتر، درمان خود را تکمیل کنند.

سید عرفان حاتمی در پایان به بیان برنامه های پیشنهادی تدوین شده در شبکه بهداشت و درمان این شهرستان پرداخت و لازمه ی اجرای بهتر برنامه های هفته سلامت را مشارکت تمامی ادارات در این زمینه دانست.

 


فاقد نظر