به گزارش روابط عمومی، به مناسبت ششمین روز از هفته ملی سلامت با شعار " سلامت و رسانه" نشست خبری سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان با خبرگزاری ها و روابط عمومی های ادارات سطح شهرستان برگزار شد.

سید عرفان حاتمی در نشست خبری که با حضور خبرگزاری ها و روابط عمومی های ادارات برگزار شده بود ضمن اشاره به بیانات مقام معظم رهبری در ۳۰ اردیبهشت ۱۳۹۳ در بحث جوانی جمعیت گفت: تمامی روابط عمومی های ادارات و دستگاه های اجرایی در سطح شهرستان، جهت پیاده سازی و اجرای قانون حمایت از خانواده و جوانی جمعیت باید یاریگر شبکه بهداشت باشند و فرهنگ فرزندآوری و تجدید نسل را در ادارات مورد تاکید و حمایت قرار دهند.

وی ضمن تبریک مناسبت های ملی متقارن در هفته سلامت از جمله هفته ملی شوراها، هفته کار و کارگر و هفته معلم، به بیان شعار و روز شمار هفته سلامت و اهم برنامه های اجرا شده در مراکز و خانه های بهداشت پرداخت.

سید عرفان حاتمی درخصوص شعار هفته سلامت با عنوان " سلامت برای همه با پزشکی خانواده عنوان کرد: طرح پزشک خانواده با هدف کاهش بار مالی برای بیمار در استان خراسان شمالی و به صورت صد درصدی در سه شهرستان بجنورد، شیروان و مانه و سملقان در حال اجرا است.

وی در پایان ضمن قدردانی از مشارکت ادارات با مجموعه شبکه بهداشت و درمان شهرستان در برگزاری برنامه های هفته سلامت، از حضور روابط عمومی های ادارات در نشست خبری تقدیر کرد و پیشاپیش هفته ملی روابط عمومی و اطلاع رسانی را به آنها تبریک گفت.

 


از مجموع 1 رأی

فاقد نظر