صبح امروز دکتر براتی زاده معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه به همراه مهندس اسماعیلی مدیر فنی دانشگاه و در حضور سید عرفان حاتمی سرپرست شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان از مراکز خدمات جامع سلامت سطح شهرستان بازدید کردند. ️

دکتر براتی زاده در این برنامه، از بخش های مختلف مراکز خدمات جامع سلامت بازدید کرد و از نزدیک وضعیت ارائه خدمات در بخش‌های مختلف و همچنین وضعیت نیروی انسانی، فضای فیزیکی، وضعیت ساختمانی و عمرانی و تجهیزات پزشکی را مورد بررسی و ارزیابی قرار داد.

️در ادامه این بازدیدها، با هدف بررسی راهکارهای موجود در جهت بهبود هرچه بیشتر ارائه خدمات و مدیریت منابع، جلسه مشترکی با حضور شوراهای بخش، سرپرست و پرسنل شاغل در مراکز خدمات جامع سلامت برگزارشد.

️معاون توسعه مدیریت، منابع و برنامه ریزی دانشگاه ضمن قدردانی از زحمات همکاران در راستای ارائه مطلوب خدمات بهداشتی و درمانی در شهرستان، در خصوص پیگیری مطالبات و رفع چالش های پیش رو در حوزه سلامت در شهرستان راز و جرگلان ابراز امیدواری کرد.

️گفتنی است: دکتر براتی زاده در این بازدید، از مرکز خدمات جامع سلامت شهری/روستایی و شبانه روزی یکه سعود، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی حصارچه، مرکز خدمات جامع سلامت روستایی و تسهیلات زایمانی باغلق و پایگاه سلامت ضمیمه یکه سعود بازدید کرد.

 


از مجموع 2 رأی

فاقد نظر