به گزارش روابط عمومی شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، اعضای شورای اسلامی شهر راز، طی نشستی با مدیر و معاون شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، به دیدار و گفتگو پرداختند.

در این نشست آقایان "ساعدی" ، "خانلری" و "حاتمی" اعضای شورای اسلامی شهر راز، ضمن تبریک انتصاب آقای "یوسفی" به عنوان معاون بهداشتی شبکه، از خدمات ارائه شده توسط شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان و واحدهای تابعه در شهرستان و زحمات ارزنده مدیر این مجموعه تقدیر و تشکر نموده و از موضوع سلامت به عنوان یکی از مهمترین دغدغه های شهرستان یاد کردند.

آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن تشکر از حضور اعضای شورا و دغدغه های ایشان در حوزه سلامت، به معرفی و بیان سوابق آقای یوسفی در حوزه بهداشت و درمان پرداخت.

در ادامه آقای "یوسفی" معاون بهداشتی شبکه با ابراز خرسندی از حضور در شهرستان راز و جرگلان، به حل مشکلات سلامت مردم به عنوان اصلی ترین هدف سیستم بهداشت و درمان اشاره نموده و به اهمیت مشارکت موثر بین مردم و شوراها و سامانها در حوزه سلامت تاکید کرد.

وی ضمن معرفی سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) و پرونده های الکترونی سلامت، از اعضای شورا خواست که در جهت تشویق مردم به مراجعه به پایگاههای بهداشتی و ثبت نام در این سامانه اقدام نمایند.

آقای یوسفی همچنین از طرح خودمراقبتی و اصلاح سبک زندگی مردم به عنوان یکی از مهمترین برنامه های وزارت بهداشت و درمان کشور یاد نموده و در خصوص اجرای این برنامه ها نکاتی را یاد آور شد.

 


فاقد نظر